Добро пожаловать в гостиную!
Я – Наталья Кидалова, рада приветствовать всех гостей в нашем уютном английском доме.
Есть интересное предложение? Хотите обсудить спорный вопрос?
Можете поделиться опытом? Усаживайтесь удобнее, мы Вас слушаем…
...
Читати далі »
|
Вашему вниманию предлагается анализ учебников
английского языка в 10 классе!
Спасибо за активное участие и качественную работу! |
Срочно зайдите в кабинет (Нормативно-правові матеріали), там Вы можете
познакомиться с методическими рекомендациями по поводу преподавания
иностранных языков в 5 классе в 2013-2014 у.г. (по новому
Государственному стандарту).
|
Шановні учні 3-4 класів та вчителі англійської мови! Запрошуємо вас взяти участь у конкурсі "EnglishDorf" 20 квітня 2013р. о 9.00 в СШ№23. Успіхів! |
Мелітопольська спеціалізована школа I-III ступенів № 25 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Презентує” Ярмарок ідей!” Тема : „ Бінарні уроки-це крок у майбутнє” Бінарні уроки сприяють активізації пізнавальної діяльності учнів, активному, емоційному сприйняттю ними нових знань, розвитку в них творчого, самостійного, гнучкого мислення. Тому проведення бінарних уроків має оптимальний ефект у класах, у яких переважають учні з нестійкою увагою, незначним інтересом до засвоєння предмета. Для підвищення ефективності бінарних уроків необхідна теоретико-методична і практична підготовка вчителів: на основі самоосвіти (методичні та психолого-педагогічні джерела); на засіданнях методичних об’єднань; на курсах підвищення кваліфікації; під час підготовки і проведення уроків такого типу вчителями, які мають відповідний досвід роботи. |
Індивідуальний освітній маршрут - це диференційована освітня программа, яку використовують у роботі з обдарованими учнями.
Особливості індивідуально-освітнього маршруту: Індивідуальний освітній маршрут спеціально розробляється для конкретного учня як його індивідуальна освітня програма. Індивідуальний освітній маршрут визначається освітніми потребами, індивідуальними здібностями і можливостями учня (рівень готовності до засвоєння програми), а також існуючими стандартами змісту освіти. Мета використання індивідуально освітнього маршруту передбачає розв'язання низки завдань: 1) вивчити особистісні характеристики та рівень готовності обдарованих учнів до навчання за індивідуальною освітньою програмою; 2) забезпечити повноту засвоєння матеріалу, якість виконання завдань; Основні особливості індивідуального освітнього маршруту : 1) урахування індивідуальних особливостей та інтересів (запитів) обдарованої дитини; 2) ... Читати далі » |
Міжпредметні зв'язки у контексті поглиблення соціокультурного компонента навчання іноземних мов
Звантажити презентацію |
Робота з обдарованими учнями за індивідуальним освітнім маршрутом.
Індивідуальний освітній маршрут - це диференційована освітня программа, яку використовують у роботі з обдарованими учнями. Особливості індивідуально-освітнього маршруту: Індивідуальний освітній маршрут спеціально розробляється для конкретного учня як його індивідуальна освітня програма. Індивідуальний освітній маршрут визначається освітніми потребами, індивідуальними здібностями і можливостями учня (рівень готовності до засвоєння програми), а також існуючими стандартами змісту освіти. Мета використання індивідуально освітнього маршруту передбачає розв'язання низки завдань: 1) вивчити особистісні характеристики та рівень готовності обдарованих учнів до навчання за індивідуальною освітньою програмою; 2) забезпечити повноту засвоєння матеріалу, якість виконання завдань; Основні особливості індивідуального освітнього маршруту : 1) урахування ін ... Читати далі » |
Valeo Week School 15
|
Форма входу
Календар
« Квітень 2024 » | ||||||
Пн | Вт | Ср | Чт | Пт | Сб | Нд |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |
Архів записів
Наше опитування
Друзі сайту
Статистика
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0